måndag

idag har jag vart i boviken med klassen och badat, spelat volleyboll och brännboll =D roligt vare ända tills danne eller egentligen signe, höll fast mig och sen dränkte mig =( sen så har jag så förbannat ont i rumpan efter ridningen igår ! kan knappt sitta eller köra moppe...  snart är skolan slut och gud så skönt det kommer bli. sen så har jag också fått veta att ingrid ska sommarjobba med mig nu första perioden ist för i agusti =D  det kommer att bli fett najs tagga ! den här sommarn kommer inte att bli dålig =D !!!!!!!


vill ni va me oss ?

Kommentarer
Postat av: linnea

JÄÄÄVLA INGRID

vem bytte hon med?

2009-06-08 @ 19:18:36
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0