skolfan

idag har allt vart chill på skolan men inte alls lika chill som ingrid har det som är i munkviken med sin klass =( avis blir jag .. idag provade signe köra dannes cross och det gick faktiskt ovanligt bra idag för hon fick bara kärringstopp 2 ggr ! =D  hon skulle då iaf skjutsa mig lite för att visa hur duktig hon var, såklart hade jag ingen hjälm och som vanligt har man jävla otur för våra jävla lärare gör tydligen inget annat än att tjuvkikar på oss! såklart såg tomas när jag åkte och då kom han ut och skällde ut oss och sa NU HOPPAR DU AV ELLER VILL NI ATT JAG SKA RINGA POLISEN!? helt seriöst hur orkar dom med sig själva? ..... orkar inte med den här skolan skönt att det snart är över! 

hare hoj


 
vi är ju gangsters bruchan

Kommentarer
Postat av: linnea

lärare......

vad tänkte hon, att polisen skulle sätta er i fängelse?

2009-06-02 @ 22:23:00
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: bruchan

asså dom kan ju gå och skjuta sej.

det kan förrästen den där bilden också

2009-06-06 @ 18:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0