ehtja

idag hade vi klassfotografering och vårat tema var altså stockholmsfjortisar // brats. vissa av oss gick in för det mer än andra.. fotograferingen var kvart i tio så det var lite tight om tid när det gällde sminkningen. sen fick jag skit av en sur Lelle som tyckte att ingrid skulle ta på sig mer kläder, men han fick ta dissen, allvarligt blev jag fan kränkt när han var seriös om det han sa, schysst var han ju faktiskt inte
nu ska fjortisingrid gå och packa upp väskan som är fylld med smink hårspray och diverse fjortisgrejer.
ciao


 
ska vi pussas?

Kommentarer
Postat av: linnea

ska vi leka fjortis du och jag:$$$?

2009-05-11 @ 18:21:12
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: dinsimon

jaah jag vill ha en puss vet du hur mkt jag länktar efter deej , älskar dej

2009-05-11 @ 20:05:59
URL: http://dudecrews.blogg.se/
Postat av: Anonym

satan vad snygg du är ;P

2009-05-17 @ 22:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0