hellu

idag sprang vi 2000 på norvalla och jag trodde att det inte skulle vara så farligt vadå så dålig kondis har jag väll inte ? men där hade jag allt fel.... jag höll fan på att dö. jag håller med john, kan man inte röka sig hög innan och sen springa då borde det ju inte vara lika jobbigt ? ska kanske köra med det nästa gång och ta med mig agda. hehe 
igår var jag med johanna och vi for till kyrkholmen där medie 2:orna (tror jag) spelade in en film där marcus och philip var med. johanna fick också vara med där på ett hörn. riktigt duktiga var dom, jag skulle vilja se hur allt blev tillslut =)  nu ska jag kolla igenom matten till imorn...

hoj


 
gräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0