pipetime

hejpåer, sitter just och funderar på hur jag ska göra med mit gymnasium. har kanske tänkt söka om elr börja samhälls istället för handels, samhälls är ju bättre på så sätt att jag kan göra det mesta efter gymnasiet, för jag känner nu att jag vill bli något seriöst senare i livet. ni förstår säkert. ska klura vidare på det där.

annars så känns det som att man snart borde styra vattenpipa snart, börjar vara ett litet tag sen nu, AGDA kan behöva lite motion;)

nu ska jag iallfall ta måppen till dansen, nu äre rep rep, inför föreställningen den 30 maj efteråt tänkte jag hinna en snabbis på suntan,
HOJ
/ingrid

precis så här ser Agdagumman ut fast hon är grön då



Kommentarer
Postat av: linnea

agdagumman(L)

2009-05-16 @ 14:22:56
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0