tjena

har just vart på stan med ingird och köpt mig ett linne från gina medans ingid köpte ett par jeans och nått mer som jag inte kom ihåg vad det var (A) iaf så slutade vi 20 över 4 idag för att vi hade fysik labb nationella. jag kan meddela att det inte gick så bra för jag fattade ingenting... sen så har det väll inte hänt så mkt idag. ihelgen så var jag med johanna och söta som vi är så satte vi oss vid älven och hade picknick sådär vid 9 på kvällen. spelade kort och åt godis fjorde vi också=) mysigt vare
nä nu känner jag att det var ett tag sedan agda var igång, hon behöver lite motion känner jag! vad sägs ska vi inte dra ihop nått snart, typ ihelgen ? =D

harebra


lama,lama,lama!

heheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0