rubrik

Börjar med att säga grattis till idas måppe som är hel igen=D,
iallfall så kom jag nyss hem efter att nyss ha gjort klart nationella i fysik. det var ju endå enkelt? jag trodde det skulle avra omöjligt men det gick ju riktigt bra. fast inte labbrapportn då (a), men skulle skriva en rapport om vilken metall som ledde bäst värme och hur osv,  inte har jag någon aning om sånt.  så här såg min rapport ut:

 Materiel: koppar, jäcn, kromnickel och en ficklampa.
användning: lys med ficklampan och kolla sedan vilken av metallerna som först blir varm.


visst är jag ett geni ;)

nu har jag då hål tills klockan ett, altså rast i tre timmar, sen slutar vi jag tre. värd skoldag ochsåvidare.



fördriver den långa rasten med lite skön musik:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra jobbat ingrid

2009-05-12 @ 16:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0